BEE-BOT
A robot játék segítségével a gyerekek megismerkedhetnek a programozás alapjaival. A gombok segítségével a gyerekek egyszerű feladatokat adnak a robotnak – irányt, amerre a méhecske formájú robotnak mennie kell. A szeme mozgatásával és hanggal jelzi, hogy feladatot kapott. 40 feladatot képes megjegyezni. Ezután helyezzük a szőnyegre és figyeljük, hogyan mozog. A kínálatunkban megtalál még különböző kiegészítőket, melyek még érdekesebbé teszik a robottal való játékot.
KAMISHIBAI — PAPÍRSZINHÁZ
Minden szülő és pedagógus szívesen mesél a gyerekeknek. Mert a mese a megnyugtató, feszültség oldó hatásán túl, képes valami sokkal többre is: a mesében megtalálhatók ugyanis azok a tanítások, amelyek a lelki gyógyuláshoz szükségesek.
A Japánból eredő és igen népszerű Papírszínház, a Kamishibai a mesekönyveket mintegy színházzá alakítja. A fakeretben mozgatható nagyméretű lapok segítségével a mesélő, a gyerekekkel szembefordulva, a lapok mozgatásával, az ebből eredő játékkal és ennek drámai hatásával igazi színházi élménnyé változtatja a hagyományos meseolvasást.
E technika segítségével mindenki által jól láthatóvá válnak a képek, a figyelem egyszerre tud az illusztrációkra és a mese szövegére irányulni, a mesélő pedig a lapok hátulján olvasható szöveget kellő hatással tudja előadni közönségének. Nem szükséges többé az olvasás megszakítása, a könyv körbeadogatása, minden hallgató egyszerre élvezheti a mese szövegét és a hozzá készített illusztrációkat.
Pedagógiai, foglalkoztató eszközként is igen jól működik a színház, hiszen házon belül, a gyerekek által is bővíthető, egyszerűen elkészíthető egy-egy mese házi verziója saját illusztrációkkal, melyet azután a keretbe csúsztatva könnyedén fel lehet használni a további közös olvasásokhoz.
FÉNYPANEL
A tudományos felfedezéshez ideális, a világító fény stimuláló alapot nyújt a gyermekeknek, hogy felfedezzék különböző anyagok és a fény tulajdonságait.
DIOO
A DIOO a sikeres iskolakezdéshez szükséges készségeket játékosan fejlesztő eszköz; egy új, innovatív, teljes egészében magyar digitális fejlesztés.
A Digitális Okosjáték Óvodásoknak (DIOO) billentyűzet és egér nélkül, érintőképernyőn irányítható program, amelyben a feladatokat hangutasítások alapján kapják a gyerekek. Az Okosjáték lehetővé teszi az óvodások iskolaérettségi szintjének mérését és a szükséges képességek erősítését.
MOZGÁSKOTTA
A Magyar Mozgáskotta Módszer a gyermekközpontú módszertani kutatások legújabb eredményeként olyan tervszerű és hatékony eszközt kínál a pedagógusoknak, fejlesztőpedagógusoknak, amely a kisgyermekkor testi és pszichológiai sajátosságaihoz alkalmazkodva játékos módon fejleszti a gyermek testi, kognitív, affektív és viselkedéses funkcióit. Olyan módszert, amely tornaterem híján a csoportszobák átrendezésével is alkalmat nyújt arra, hogy a mozgás és a sport a mindennapok meghatározó élményévé váljon. A természetes mozgásfejlődés és az alkalmazott sportági mozgások aprólékosan lebontott elemei, valamint az összetett gyakorlatokban felhasznált kognitív funkciók, reprezentációk – más megközelitésben – az agyi funkciók mozgásos megnyilvánulásai. Ezekből az elemekből a fejlesztési feladatok szerint összeállított, különböző nehézségű mozgásprogramok tehát a szabályozó rendszerek és a mozgató szervrendszer együttes fejlesztését, ökonomikus harmonizációját szolgálják.
OKOSKOCKA
Mi is az Okoskocka fejlesztő eszközcsalád?
- Pszichológus, logopédus, tehetségszakértő és fejlesztőpedagógusok által kifejlesztett játékos eszközrendszer és módszer.
- A komplex eszközrendszert hét eszköz alkotja. Az eszközök az egyes mentális funkciók fejlesztését szolgálják. A hét funkció a vizuális percepció, az akusztikus percepció, a számolás, a testséma, a térészlelés, anyanyelv, valamint a mese-, szövegértés.
- Az eszközök az adott értelmi funkciót az idegrendszer érési folyamatával összhangban fejlesztik a legújabb kutatási eredmények alapján.
Az Okoskocka fejlesztő eszközcsalád célja:
- A 3-10 éves gyermek mentális képességeinek maximális kibontakoztatása.
- Az iskolai tanulást (olvasás, írás, számolás) megalapozó képességek fejlesztése egyedülálló koncepció alapján.
- A szülők tájékozódása gyermekük értelmi fejlődéséről.
- Tanulási nehézségek megelőzése, felzárkóztatás.
- Tehetségfelismerés és a tehetséggondozás segítése.
MTINY SMART PANDA KÓDOLÓ ROBOTKÉSZLET
A Makeblock mTiny Smart Panda Coding Robot Kit egy intelligens panda robot, amelyet kifejezetten az óvodások számára terveztek. Egyedülálló lehetőséget kínál a gyerekek számára, hogy készségeket szerezzenek a kódolásban, a zenében, a matematikában és a nyelvben. Ez az oktatási eszköz kézzelfogható programozási tanulást alkalmaz képernyő nélküli kódkártyák, tematikus térképek és tap toll használatával.
Az mTiny robot interaktív, és három különböző öltözködéssel, több mint tíz arckifejezéssel és több mint háromszáz hanghatással rendelkezik. Készen áll az azonnali használatra, és egyszerű kódolási élményt nyújt, amely ösztönzi a tanulást a játékon keresztül. A robot olyan tanulást kínál, amely vonzó játékokkal, élvezetes tevékenységekkel és lenyűgöző történetekkel rendelkezik.
SZENZOROS SÁTOR
- Önszabályozás: megtanítja a gyerekeket felismerni a saját érzelmeiket és szükségleteiket.
Nyugalom: segít a feszültség, a szorongás és a túlterheltség levezetésében. Biztonságérzet: olyan helyet nyújt, ahol a gyermek kontrollálja a helyzetet és egyedül lehet.
- puha anyagok, kényelmes párnák, takarók, babzsákok